17 Mayıs 2017 Çarşamba

ÜÇÜ BİRYERDE :)




            Günaydın herkese....
            Çizgi film karakterleri ördüm son iki çalışmamda. Sonra havalarda sıcak güneşli olunca onları çimenlere çıkarayım bir gezdireyim dedim. Yayıldılar piknik yaptılar beraber :) bence baya da eğlendiler... Ben mi ? İnanın onlardan daha çok eğlendim.
           Fotoğrafları çekerken birde güzel bir anı yaşadım. Tam çekim yapıyorum anne ve babasının elini tutup gezdirilen bir küçük kız çocuğu 'AAAA PİKACHUUUUUUU, çok güzel olmuş' diye seslendi. Nasıl mutlu oldum anlatamam sizlere. Yaptıklarımın beğenilmesi hatta karaktere benzemiş olması bana yetti de arttı. Güzel bir gülümseme yerleşti yüzüme ve sevimli hayvanlarımı da yanıma alarak evin yolunu tuttum.
        Benden şimdilik bu kadar. Bir daha ki görüşmemize kadar hoşç


akalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder