8 Mart 2015 Pazar

KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN :)



      Merhabalar.....Bu gün dünya kadınlar günü. Hepimizin bu güzel gününü kutluyorum. Tabiki sadece kutlamakla kalmıyorum. Dileğim kadınlarımızın hakarete, şiddete, tacize, ölüme mahkum olmadan insanca yaşayacağı o güzel günlerin biran önce gelmesi. Bunu bizler hak ediyoruz. Kötülükleri kadınlarımıza reva görenleri kınıyorum ve malesef onlara insan gözüyle bakmıyorum.
      Okuduğum bir kitapta çok etkilendiğim bir söz var. Sizlerle şimdi o sözü paylaşacağım. Doğru lafa ne denir :)  Güzel mutlu günler diliyorum :)

   " Kadın bir çiçektir ve çiçek dalında güzeldir, onu kırıp dalından koparırsan sana ne kokusunu sunabilir ne de güzelliğini!.."
                                                                                                                                          (Alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder